“Jangan kamu merasa lemah dalam menghadapi lawanmu. Jika kamu menderita sakit, maka sesungguhnya mereka juga menderita sakit sepertimu sedangkan kamu mengharapkan daripada Allah apa yang tidak mereka harapkan” – Surah An-Nisa' : Ayat 104

Monday, February 14, 2011

Program YB Masuk Kampung - Meriah


Alhamdulillah Program YB Masuk Kampung pada 12 dan 13 Feb 11 di Kg Sungai Tangkas telah berjalan dengan baik dan jayanya walaupun terdapat sedikit provokasi dari pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab pada hari pertama program.

Dalam program 2 hari tersebut tersebut YB Dr Shafie, ADUN Bangi dan rombongan telah menziarahi penduduk khususnya golongan kurang upaya, ibu tunggal, warga emas dan pemimpin-pemimpin tempatan.

Program lain yang diadakan adalah kaunter penerangan Kerajaan Negeri Selangor, kaunter SPR, pemeriksaan kesihatan, pertandingan Futsal dan Pin Pong, pertandingan memasak untuk kaum ibu dan pertandingan mewarna bagi kanak-kanak. Kemuncak program adalah Jamuan Rakyat yang diadakan pada petang Ahad 13 Feb 11.


Tahniah kepada penganjur program – Pusat Khidmat Masyarakat ADUN Bangi dan Jawatankuasa Kampung Sg Tangkas serta semua petugas yang telah menjayakan program .

Klik
untuk berita penuh


wassalam.

No comments:

Post a Comment